Вчимось зацікавлювати дітей музеєм і бібліотекою





Як навчити дитину мислити в рамках культурно-освітніх програм вчилися  22 червня 2016 року на воркшопі в Національний музей Тараса Шевченка. Дискутували про креативне мислення та інформативність сучасної роботи з дітьми. Виконували практичні завдання, наприклад, як через предмет експозиції музею -- вишитий рушник спонукати дитину мислити та встановлювати и зв'язки між предметами самостійно. Ще спілкувались з колегами і планували співпрацю. Дякуємо нашим партнерам Літературно-меморіальний музей Максима Рильського за запрошення на воркшоп! 





Завітали також в Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків  -- подивились виставки "Врятовані скарби Італії" та "Наука про мистецтво. Нові відкриття в колекції музею". Остання виставка -- найкраща ілюстраці того, чого щойно навчали в музеї поруч. До речі, ці два музеї є двома з чотирьох будинків відомої родини меценатів Терещенків в Києві, які нині є Національними музеями. 


Бібліотеки і музеї через книги і особистості відомих людей роблять цікавою історію, формуючи світ і світогляд сучасників, зокрема дітей. Чому і сприяв воркшоп "Мистецтво запитування у музейній педагогіці", який провели професор Джінван Парк та кандидат філософських наук Кравченко Юлія.




Тетяна Серебреннікова (ЦРБ ім. М.О.Некрасова) та Тетяна Морітко (Літературно-меморіальний музей Максима Рильського) в рамках співпраці "бібліотека-музей" готують нові спільні акції, які, як показує досвід спільної участті в Другому освітньому Арсеналі ідей, підвищують зацікавленість громадськості до культурного життя Голосіївського району столиці і міста в цілому.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"День Києва на даху"

"Загадковий Поділ в акварелях"

"Вишивка етнографічна: "Украинский народный орнамент: вышивки, ткани, писанки" О.П. Косачева, Киев, 1876".