Сприяння в реалізації інклюзивних освітніх програм для вразливих категорій дітей та молоді в ситуації ризику
31 січня 2017 року у
м. Києві в приміщенні Історико-меморіального музею Михайла Грушевського
відбулось засідання круглого столу за результатами проекту «Сприяння розвитку
інклюзивних освітніх програм для вразливих категорій дітей та молоді в ситуації
ризику», що реалізується в рамках співпраці ЛОМГО «АМІ-Схід», Ради
громадських організацій людей з інвалідністю та їх родин – вимушених
переселенців зі Сходу України за підтримки UNHCRUkraine (Агентства ООН у
справах біженців в Україні). Партнер проекту Національна Асамблея людей з
інвалідністю в Україні.
Мета круглого
столу – сприяння налагодженню співпраці між державними та громадськими
інституціями для організації допомоги дітям з особливими освітніми потребами та
дітям, які знаходяться в ситуації ризику.
Голова ЛОМГО
«АМІ-Схід», Ради громадських організацій людей з інвалідністю та їх родин –
вимушених переселенців зі Сходу України Баранцова Тетяна Вікторівна
підвела підсумки роботи з реалізації проекту та розповіла про плани на
майбутнє.
Своїм досвідом
вирішення питань інклюзії в освіті та толерантного виховання дітей поділились
батьки дітей з інвалідністю, працівники Центру корекції та розвитку дитини з м.
Бровари, освітяни та ін.
Відбулось нагородження найбільш активних учасників-організацій та партнерів та вручення подарунків дітям - учасникам інтегрованого конкурсу "Планета толерантності".
Бібліотеки ЦБС
Голосіївського району також долучилися до
проведення тренінгів та семінарів «Гармонія в різноманітності. Формування
принципів Толерантності в інклюзивному просторі освіти» у школах, бібліотеках,
музеях. Проведення заходів відбувається у рамках бібліотечного соціокультурного
проекту для людей з особливими потребами та ВПО «З любов'ю до життя» ЦРБ ім.
М.О. Некрасова (керівник - Локоть Н.Я.) та у співпраці з Радою громадських
організацій людей з інвалідністю та їх родин – вимушених переселенців зі Сходу
України (голова - Баранцова Т. В.).
Даний захід
спрямований на створення та впровадження освітніх програм для дітей шкільного
віку, побудованих на принципах толерантності та інклюзії, основою яких є
створення позитивного іміджу стосовно дітей, які потребують спільної допомоги
та підтримки, їх залучення до шкільного життя, сприяння у спілкуванні,
розумінні рівності та особистої гідності кожної дитини.
Такі проекти сприяють
створенню гармонійного простору, адаптації та інтеграції дітей із сімей
внутрішньо переміщених осіб, дітей з інвалідністю та інших незахищених категорій
у загальношкільний дитячий колектив задля налагодження такої комунікації
з однолітками, як здатність без агресії сприймати думки, поведінку та спосіб
життя інших людей, які відрізняються від власних, що, безумовно, відповідає
всім нормам сучасної європейської освіти.
Коментарі
Дописати коментар