Місія – здоров’я: разом задля активного довголіття

      Таку назву мало зібрання центру вільного спілкування «Діалог» Товариства «Знання» України. Про важливість збереження здоров’я нації сказав Василь Кушерець  голова правління товариства, член-кореспондент НАПН України, доктор філософських наук.
      Керівник інноваційного просвітницького проекту «Сходи в майбутнє» Ігор Найда представив учасників зустрічі: лікарів, екологів, педагогів. Кожен з них розповів про свої програми та досягнення в області медицини.
Спікери заходу (зліва направо): Костянтин Надутий, Ія Дегтярьова, Ігор Найда, Світлана Закревська, Тарас Бебешко
      А те, як впливає здоровий спосіб життя, позитивне мислення на активне довголіття продемонстрували учасники ансамблю танцю «Сузір’я» територіального центру соціального обслуговування Шевченківського району м. Києва.
Вальс у виконанні ансамблю "Сузір'я"

      Найцікавішим став виступ етнографічного ансамблю Йара Musik з народними піснями, які закликають весну. Керівник ансамблю Ірина Йара вже знайома працівникам та читачам бібліотек ЦБС Голосіївського району. Вона проводить майстер-класи, ігри з арт-терапії. Її творчість допомагає людям зберегти ментальне здоров’я та позитивний настрій.
  
Музики Йара Musik заспівали "Благослови, мати" 

    Участь працівників та користувачів бібліотек у подібних заходах допомагає знайти нові форми роботи, залучити до бібліотек більш широкі кола відвідувачів.








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"День Києва на даху"

"Загадковий Поділ в акварелях"

"Вишивка етнографічна: "Украинский народный орнамент: вышивки, ткани, писанки" О.П. Косачева, Киев, 1876".