"Я ОБЕРІГАЮ СІМ'Ю!"

12 травня, в Україні вже в двадцятий раз відзначатимуть День матері. Традиційно це свято проходить у другу неділю травня. Однак за день до самого свята 11 травня міські та громадські організації Києва провели святкування відразу двох днів - матері та Міжнародного дня сім'ї. Бібліотеки Централізованої бібліотечної системи Голосіївського району активно долучилися до проведення загальноміського культурно-мистецького заходу з нагоди святкування Міжнародного дня сім’ї та Дня матері, що відбувся у парку імені Тараса Шевченка. 

Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Я ОБЕРІГАЮ СІМ’Ю!» з метою пропагування сімейних традицій та популяризації організованого спільного сімейного дозвілля.

Творчий Майданчик Служби у справах дітей та сім’ї Голосіївської районної у місті Києві державної адміністрації та бібліотеки системи запросили дітей, батьків та учасників свята долучитися до цікавих ігрових активностей, майстер-класів, вікторин, тренінгів.

Працівники ЦРБ ім. М.О. Некрасова та бібліотек ім. Наталі Забіли для дітей, № 152 сімейного читання під час майстер-класів навчали дітей виготовленню родинних оберегів «Святкові подарунки для найрідніших», «Квітковий дивосвіт для матусі!» і «Подарунок для матусі» (3D листівки за технікою орігамі, паперові квіти, дерево сім’ї тощо) та провели інтерактивну вікторину «Моя сім’я – моє багатство!».










Бібліотека ім. В.А. Симоненка для дітей запросила дітей до участі в інтерактивному ігровому фольклорному заході «Від мами до дитини», де діти у цікавій формі мали можливість вивчити старовинні лічилки, скоромовки, народні пісні, рухливі ігри та ін.

У дітей разом з батьками була можливість не тільки провести час на свіжому повітрі, а й взяти участь в ігрових активностях, отримати майстер-класи з малювання, повеселитися на ігровому майданчику для малечі або взяти участь в ігровому тренінгу з безпеки. 





































До свята долучились наші партнери з ГО «Безпечний світ». Голова організації О. Падучак провела тренінг з безпеки «Я та Незнайомець», мета якого формування свідомого ставлення до власного життя і здоров’я, виховання у дітей збереження здоров’я, формування основних принципів життєдіяльності людини в природному та соціальному середовищах. 



















В динамічній формі, захопливо, інтерактивно спілкувались і досліджували, як саме може виглядати безпечний незнайомець, а як небезпечний. Відпрацьовували персонально і особисто, як поводитись з незнайомими людьми на прикладі різних ситуацій. 

Тренінг мав успіх у дітей і за його результатами вони отримали «Посвідчення агента дитячої безпеки», завдання та інструкції, як навчити дитячій безпеці батьків та інших членів родини.

 

                       ВІТАЄМО!!!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"День Києва на даху"

"Загадковий Поділ в акварелях"

Місія – здоров’я: разом задля активного довголіття