"Легендарний Олександр Вертинський" - до 130-річчя від дня народження



У Києві на Андріївського узвозі відкрили пам’ятник видатному киянину — Олександрові Вертинському. Захід приурочено до 130-річчя від дня народження артиста, ініціатором встановлення якого виступив колекціонер Олександр Брей.                                
Олександр Вертинський — естрадний артист українського походження, композитор та кіноактор, поет початку XX століття.  













Захід продовжився в "Музеї однієї вулиці" (директор Дмитро Шльонський), в якому з нагоди ювілею відкрилася виставка «Киев – родина нежная» та відбулася презентація художнього конверта і поштової марки.










Бібліотекарі ЦРБ ім. М.О. Некрасова відвідують культурні заходи Києва не тільки з професійної потреби, але й для того, щоб зав'язати нові мистецькі зв'язки для покращення роботи бібліотек, їх іміджу. Так в бібліотеках ЦБС Голосіївського району часто виступає Олег Рубанський з програмою по Олександру Вертинському. 




До ювілею Олександра Вертинського в читальній залі бібліотеки ім. М.В. Гоголя представили книжкову виставку "Великий киянин Олександр Вертинський", де простежуються київські сторінки його життя. 
Зізнанням у любові до цього міста пронизані мемуари артиста. «Душа моя тут, в Києві…», – писав Вертинський, який жив у багатьох країнах, був людиною світу.

Киев  Родина нежная

Киев - родина нежная,
Звучавшая мне во сне, 
Юность моя мятежная, 
Наконец ты вернулась мне!

Я готов целовать твои улицы, 
Прижиматься к твоим площадям. 
Я уже постарел, ссутулился, 
Потерял уже счет годам.

А твои каштаны дремучие, 
Паникадила Весны, 
Все цветут, как и прежде, могучие, 
Берегут мои детские сны.

Я хожу по родному городу, 
Как по кладбищу юных дней.
Каждый камень я помню смолоду, 
Каждый куст вырастал при мне.

Здесь тогда торговали мороженым, 
А налево была каланча...

Пожалей меня, Господи Боже мой... 
Догорает моя свеча!..
Вертинський О. 1956

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"День Києва на даху"

"Загадковий Поділ в акварелях"

Місія – здоров’я: разом задля активного довголіття